sunnuntai 24. kesäkuuta 2012

Sinitaivaan Ainolta vaihdossa saadut 15 atc:tä ja nyt myös mun Ainolle tekemät ATC:t

ATC "Apila", Ruusuja sinulle" ja "Katariinan kahvikutsut"
ATC "Elä täysillä", "Romance" ja"Japonica"
ATC "Suomalainen maisema" ja"Isännät katselmuksella"
ATC "Kysymys" ja "Tuohan kahvia kulta"
ATC "Linnunlaulupuu" ja "Lehmät karkuteillä"
ATC "Romeo", "Suo" ja "Kissa ruohikossa"

Nämä kaikki ihanuudet on tehty muka mun lähettämästä matskusta, ei vois uskoo, kyllä sinä Aino osaat taiteilla kortteja mistä vaan ja sinun käsissäsi roskatkin muuttuu upeiksi taideteoksiksi.Kiitos näistä ja kivoista lisukkeista + siitä postikortista
Laitan vaihtarit tulemaan huomenna jos nyt saan viel tänään väsättyä sen yhen" ylimääräsen"
ATC "Kesälaitumille", Paimenpoika" ja "Linnunlaulupuu"
ATC "Härkätien varrelta" ja "Kesämaisema"
ATC "Juhannuskokolla" ja "Ruusupuu"
ATC " Lehmä kukkapenkissä" ja "Aamulypsyn aikaan"
ATC "Heinät latoon" ja "Kahvitauko"
ATC "Pyykkirannassa" ja  "Äidin pikku apulainen"
ATC "Kukkaniityllä"
ATC "Juhannus on meillä herttainen..."








 Nämä tein Ainolle vaihtareiksi. Yksi puuttuu mutta sen kuva on jossain niin seassa etten nyt löydä sitä, näette sen Sinitaivas- blogissa jos kiinnostaa :) ja sehän olis jo 16. minä kun en näämmä osaa laskea

3 kommenttia:

ViliMarika kirjoitti...

toivottavasti se mun kuori ei ole kadonnut maailmalla. Mä täällä yritän opiskella tätä bloggersin lukijalistaa. sinäkin siinä listalla olet. :) siis omia asetuksiani, en sen ihmeellisempää.

Anonyymi kirjoitti...

Minäkin olen nyt täällä bloggerissa. Vaihtaisitko sinä minunkin kanssa isomman erän, 16 kpl atc- kortteja? Olen tehnyt bloggerin blogiini ne. Löydät otsikolla: V.M:n matskuista atc:t. Käy katsomassa ja kommentoi!

Anonyymi kirjoitti...

Tai sitten voit valita Pirkan- matskuista tekemäni atc:t?