maanantai 5. joulukuuta 2016

JOULUNODOTUSHAASTE

Hiukan olen myöhässä kun on jo viides päivä mutta parempi myöhässä kun ei millonkaan.
Pieni piparinleipoja oli mulla lauantaina kylässä ja yöllä olin töissä ja eilen vain nukuin ja söin ja taas nukuin.

Aion nyt haastaa itseni ja myös teidät tekemään jouluinen ATC -kortti tai jokin muu kortti tai askartelu käyttäen materiaalina kunkin päivän lehteä tai jos ei tuu lehteä niin jospa sitten tulis edes mainoksia tai jotain roskaa vaikkapa jos tänään tyhjenee maitopurkki niin siitä sitten tekemään jouluinen juttu ja se tänne mun haasteeseen. Ja jos ei joka päivä kerkii nii mitä välii, voit tehdä jälkikäteen puuttuvat tai tehdä vain sillon ku kerkiit.

Kaikkien joulunodotushaasteeseen osallistuneiden kesken arvon tekmäni ATC- kalenterin ensi vuodelle. 1 postaus= 1 arpa

1.12. Joulun odotus

2.12. joulukahvit
3.12. lumiukko

5.12. joulupukki matkaan jo käy
4.12. joulupukin valokuva-albumista








tässä nämä viisi ekaa joulukuun päivää. TERVETULOA MUKAAN

2 kommenttia:

RaijaAnnikki kirjoitti...

On Kivat kortit.En ole kotona mutta kastellaan.Hyvää joulun odotusta.Mullakin on arvonta joten käy osallistumassa.Korttihurahduksen puolella.

Täti Punainen kirjoitti...

Kiva idea!
Meillä vaan on muutto tulossa joten olen jo suurimman osan askarteluista pakannut.
Hyvää itsenäisyyspäivää!