keskiviikko 2. elokuuta 2017

Voitin TJK haasteen extrakortin

Vasemmanpuoleinen on extrakortti jonka voitin kun voitinkin arpajaisissa ja oikeanpuoleinen on toisinto vasemmanpuoleisesta koska Sisko ei voinut uskoa että arpaonni suosisi mua niin hän teki mulle tän kun mun niin teki mieli just tätä korttia. Näitten väri ei kyl oo aitojen mukainen , oikeet on paljon lämpimmämmän väriset

SUURKIITOS SISKO NÄISTÄ MOLEMMISTA ja kerroppa sitten mitä haluut tosta toisinnosta vaihturiksi.
Kiitos myös lisäkematskuista ja vaikka mä en niitä ristejä tarvii eikä ne nappaa niin tiedän yhden joka kiljuu varmaan riemusta kun pistän ne eteenpäin, mutta ne balleriinat ja muut kyllä innostaa.

1 kommentti:

Fairytale kirjoitti...

Onnittelut voitosta <3

Mäkin oon kerran voittanut Siskon haasteen ja se tuli kyllä ihan yllärinä. Sain sen kortin + reilut sälät Treella keväällä livevaihdossa.